Ridderkerk | Onbepaalde tijd | 36 u p/w

Direct solliciteren

Wat ga je doen?

Als Skilled ICT Servicedesk medewerker ben je verantwoordelijk voor het inventariseren, oplossen en evalueren van meldingen via de telefoon, e-mail én aan de balie. Jij stelt jouw analytisch vermogen, communicatieve vaardigheden en pro-activiteit in dienst van het leveren van meerwaarde aan de klant. Je vraagt goed door, om zo tot de kern van een issue te komen. Door de combinatie van ‘de klant snappen’ en een procesmatige instelling weet je altijd de beste oplossing te vinden. Sommige vragen komen namelijk herhaaldelijk terug. Samen met je collega's maak je zelfs een kennisbank voor veel voorkomende problemen. Lekker proactief en efficiënt aan de slag!
Natuurlijk monitor je proactief de systemen om (structurele) verstoringen te voorkomen en ben je verantwoordelijk voor het bewaken van alle openstaande meldingen en het verzorgen van de communicatie hierover. Vanuit je expertise kun jij gebruikshandleidingen maken voor de verschillende hard en software systemen zodat de gebruikers hier op de juiste manier mee om kunnen gaan.

Info over het team
In het team is er ruimte voor een geintje en een praatje, in combinatie met hard werken. Deze combinatie geeft een prettige werksfeer.
Je werkt in een team waar we oprecht kunnen zeggen dat we op een prettige manier en als collegiaal team met elkaar samenwerken en onderling contact hebben. In het werk, maar ook daarbuiten. En we vertrouwen elkaar, geven elkaar eerlijke en open feedback, maar weten ook dat dit kan binnen onze team.
En naast het werk doen we als afdeling regelmatig leuke dingen met elkaar.
 

Dit ben jij 

We vinden het vanzelfsprekend dat we elkaar helpen. Als dat nodig is, ook buiten kantooruren. Er kan zich een probleem voordoen dat een collega die dienst heeft niet kan oplossen zonder jouw expertise. Dan pakken we de telefoon en bellen we elkaar. Die flexibiliteit en onderlinge betrokkenheid hebben we gewoon.  
Verder heb je:
•          Minimaal een afgeronde MBO-4 ICT opleiding;
•          In bezit van een ITILV3-certificaat en ervaring met ICT servicemangement is een pre; 
•          Minimaal 3 jaar relevante werkervaring (als ICT-helpdeskmedewerker of ICT-supportmedewerker);
•          Apple smartphones en tablets kennen voor jou geen geheimen Termen zoals AD, VMWare, VDI, RES en Intune zijn voor jou bekende begrippen;
•          Kennis van Windows 10 en Office365;
•          Je bent in bezit van Rijbewijs B.

Dit bieden wij jou!

Jij komt te werken in een vooruitstrevende werkomgeving die volop in ontwikkeling is, een ontwikkeling waar jezelf een belangrijke bijdrage aan kan leveren. Een prettige werksfeer en een goede werk-privé balans vinden we belangrijk. Daarnaast bieden we jou:

  • een bruto maandsalaris tussen € 2.629, - en € 3.510,- op basis van een fulltime dienstverband. Het exacte salaris stemmen we af op de kennis en werkervaring die jij meebrengt;
  • om te beginnen een jaarcontract voor 36 uur per week en bij goed functioneren een vast contract;
  • een persoonlijk basis budget (PBB) van €5.000,-, zodat jij jezelf verder ontwikkelt;
  • een ruim individueel keuze budget (IKB). Dit mag je inzetten voor verschillende doelen zoals verlof, extra salaris of opleidingen;
  • en ook bieden we een reiskostenvergoeding en een flexibele pensioenregeling.

Bekijk wat WSHD doet:

WSHD - duinen

Waar kom je te werken?

Werken bij waterschap Hollandse Delta betekent dat je samen met je collega’s onze maatschappelijke opgave realiseert. En wat is de opgave dan? Waterschap Hollandse Delta zorgt voor veilige dijken en voldoende (schoon) water. Met 800 kilometer dijken en duinen beschermen wij bijna een miljoen inwoners en bedrijven van Rotterdam (Zuid) tot Dordrecht en de Zuid-Hollandse eilanden tegen hoog water. Ook in tijden van droogte zorgen wij voor voldoende water om te leven, werken en recreëren. Wij onderhouden 1.600 kilometer wegen en fietspaden. Met 20 zuiveringsinstallaties maken wij al het rioolwater schoon. Zo stroomt het water fris en schoon weer in sloten en rivieren.

Enthousiast? Reageer!

Ben jij dé ICT Servicedesk medewerker die WSHD verder gaat helpen? Solliciteer dan direct! Je hoort zo snel mogelijk van ons. Wij hanteren geen sluitingsdatum voor deze vacature. Op het moment dat er zich geschikte kandidaten hebben aangemeld sluiten wij de publicaties.

Wil je meer informatie over de functie? Neem dan contact op met Anjum Bashir, Coördinator ICT Servicedesk. Hij is bereikbaar via 06-53259675 of a.bashir@wshd.nl. Mocht je vragen hebben over de voortgang van deze procedure dan kun je contact opnemen met onze recruiter Peter van Leeuwen op 06- 51 48 48 19 of via peter.vanleeuwen@wshd.nl. 

Wij hebben de nadrukkelijke wens om deze vacature zonder tussenkomst van een werving- en selectie-, detachering- of uitzendbureau in te vullen. Ongevraagd toegestuurde kandidaten worden dan ook niet in behandeling genomen en worden als niet verzonden beschouwd.

 

Solliciteer op deze vacature