Ridderkerk | Onbepaalde tijd | 36 u p/w | 20% flexibel arbeidsvoorwaardenbudget | € 5.000 opleidingsbudget | flexibele werktijden

Direct solliciteren

Hoe ziet jouw werkdag eruit?

Je zal klanten te woord staan via de telefoon, e-mail én balie. Je werkzaamheden zullen bestaan uit onder andere:

  • Juiste registratie en vastleggen van meldingen van de klant in het ticketsysteem;
  • Klanten op de hoogte houden van de voortgang en terugkoppeling verzorgen;
  • Tijdig escaleren wanneer afgesproken doorlooptijden of kwaliteit in gevaar komen;
  • Verantwoordelijk voor het bewaken van alle openstaande meldingen en het verzorgen van de communicatie hierover;
  • Je service maakt het team ICT-Dienstverlening elke dag een beetje beter. Dit doe je niet alleen, maar samen met je collega servicedeskmedewerkers, systeembeheerders en adviseurs;
  • Proactief monitoren van systemen om (structurele) verstoringen te voorkomen;
  • Schrijven van gebruikershandleidingen;
  • Zorgdragen voor de documentatie en registratie van hard- en software (CMDB).

Over jouw team
In het team is er ruimte voor een geintje en een praatje, in combinatie met hard werken. Deze combinatie geeft een prettige werksfeer.
Je werkt in een team waar we oprecht kunnen zeggen dat we op een prettige, collegiale manier met elkaar samenwerken en onderling contact hebben. In het werk, maar ook daarbuiten. We vinden het vanzelfsprekend dat we elkaar helpen. Als dat nodig is, ook buiten kantooruren. Er kan zich een probleem voordoen dat een collega die dienst heeft niet kan oplossen zonder jouw expertise. Dan pakken we de telefoon en bellen we elkaar. Die flexibiliteit en onderlinge betrokkenheid hebben we gewoon. We vertrouwen elkaar, geven elkaar eerlijke en open feedback, maar weten ook dat dit kan binnen ons team.
Naast het werk doen we als afdeling regelmatig leuke dingen met elkaar.

Arbeidsvoorwaarden

Een baan als ICT Servicedesk medewerker voor 36 uur per week bij een dynamische (groeiende) organisatie. Verder bieden wij:

  • Een salaris in schaal 8. Je exacte salaris bepalen we aan de hand van opleiding en ervaring.
  • Om te beginnen een jaarcontract en bij goed functioneren een vast contract.
  • Een goede pensioenregeling
  • Bovenop je bruto maandsalaris een Individueel Keuze Budget (IKB) van 20% van je salaris (inclusief vakantiegeld en eindejaarsuitkering). Het IKB kun je voor verschillende doelen inzetten, zoals verlof.
  • Reiskostenvergoeding
  • Een Persoonlijk Basis Budget (PBB) van €5.000,- voor opleidings- en doorgroeimogelijkheden
WSHD rioolzuiveringsinstallatie Dokhaven (rwzi)

Dit breng je mee als Servicedesk medewerker

  • Minimaal een afgeronde MBO-4 ICT-opleiding;
  • In bezit van een ITIL-certificaat; 
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring (als ICT-helpdeskmedewerker of ICT-supportmedewerker);
  • Apple smartphones en tablets kennen voor jou geen geheimen Termen zoals AD, VMWare, VDI, Packaging, RES en Airwatch zijn voor jou bekende begrippen;
  • Je werkt nauwkeurig. De administratie is altijd op orde;
  • Kennis van Windows 10 en Office365;
  • Je bent in bezit van Rijbewijs B.

Bekijk wat WSHD doet:

Waterschapskantoor waterkant

Over waterschap Hollandse Delta

Iedere dag zetten wij ons in voor leefbaar land en leefbaar water. Stevige dijken, schoon water en veilige (vaar-) wegen. Dat doen we in een afwisselend gebied: van landbouw op Goeree-Overflakkee tot dicht bevolkt stedelijk gebied op Rotterdam-zuid en alles wat er tussenin ligt.

Dit doen wij samen met onze hardwerkende collega's binnen een prettige en professionele werksfeer, waarbij er veel ruimte is voor vrijheid en creativiteit binnen eigen functie. Als één team realiseren we onze maatschappelijke opgave. 

Past deze vacature bij jou?

Ben je geïnteresseerd en herken jij jezelf in het profiel? Upload jouw CV via de sollicitatiebutton op onze website. Voor vragen over de functie-inhoud neem je contact op met Anjum Bashir, Coördinator ICT Servicedesk team In-formatietechnologie (088 974 32 74).

Solliciteer op deze vacature